U Atlanti održan mega popularni Super Bowl koji za proizvođače automobila predstavlja mogućnost promocije svojih novih modela putem reklamnih spotova.

Poznato je da su reklame na Super Bowlu najskuplje na svijetu, pa tako 30 sekundi u prosjeku stoji vrtoglavih 5 milijuna dolara. 

Mnogi se uvijek pitaju isplati li se davati ovakve iznose za samo 60 sekundi reklame, no stručnjaci su izračunali kako one ponekad znaju biti i profitabilnije od klasičnih oglasa, budući da Super Bowl svake godine gleda između 110-115 milijuna ljudi, a reklame se nakon toga još tjednima vrte na YouTubeu (evo, i vi ćete sad pogledati neke od njih).

Ove godine spotovi su bili različiti, od onih koji promoviraju buduće električne modele, preko onih kojime se ističu perjanice ponude pa sve do spotova u kojima su modeli stavljeni u drugi plan. Pogledajte neke od njih i recite nam koji je vaš favorit:

AUDI

DODGE

HYUNDAI

JEEP

KIA

LEXUS

MERCEDES BENZ


TOYOTA